1. Pre ktoré zákazníkov je tento e-shop určený?
- Tento e-shop je určený ako pre koncových zákazníkov tak i pre maloobchodné predajne a ostatné e-shopy, ktoré majú záujem o naše výrobky za veľkoobchodné ceny, pre zobrazenie veľkoobchodných cien je nutné sa registrovať
2. Ako sa mi zobrazí veľkoobchodné ceny ?
- Zaregistrujte sa ako veľkoobchodný zákazník, nutné vyplniť IČO. Potom sa s týmito prihlasovacími údajmi, prihláste a mali by ste vidieť veľkoobchodné ceny.
3. Môžem tu nakupovať bez registrácie?
- Áno nákup v e-shope je možné vykonať bez registrácie, na konci nákupe len vyplníte dodaciu a fakturačnú adresu
4. Musím zadávať svoje IČO (identifikačné číslo)?
- Nemusíte pokiaľ na faktúre, ktorú vystavujeme ku každému nákupu, tieto údaje nepotrebujete
5. Máte všetok tovar naozaj sklade?
- Áno máme, môžeme teda garantovať odoslanie do 48 hodín od prijatia objednávky, 90% objednávok odosielame do 24 hodín (platí pre pracovné dni)
6. Aká je výška poštovného a balného?
- Výška poštovného závisí od veľkosti objednávky a jednotlivé sumy nájdete na titulnej stránke tlačítko CENA DOPRAVY, balné neúčtujeme
7. Za ako dlho od objednania mi bude tovar doručený?
- Tovar odosielame do 48 hodín (najneskôr) UPS doručuje do 48 hodín, najneskôr do 4 dní od objednania je zásielka priamo u Vás
8. Kto mi tovar doručí?
- Zásielku Vám doručí prepravná služba UPS , o odoslaní zásielky ste informovaný SMS správou, kde je dátum doručenia, UPS doručuje priamo na Vami udanú adresu, ak Vás nezastihne, vypíše oznámenie a je potom doručovaná ešte raz, v tomto období vás budeme telefonicky kontaktovať a upozorníme Vás
9. Môžem nakúpiť priamo vo vašom sklade?
- Áno, všetok tovar máme skladom, ponúkame tiež základné zľavu 10% + zľavy tak ako pri nákupe v e-shope, minimálny odber je 110EUR vrátanie DPH. Môžete nás navštíviť po telefonickej dohode na tel.: +420777630306 a to aj cez víkendy a sviatky
10. Čo mám urobiť, keď mi príde zásielka poškodená?
- Ak je poškodená viditeľne (obal) je nutné reklamovať priamo u doručujúceho a odmietnite ju prevziať, zároveň nás prosím informujte telefonicky alebo e-mailom. Obratom zašleme znovu. Ak zistíte poškodenie až po prevzatí zásielky, bezodkladne nás informujte na e-mail, pošlite foto poškodenej veci. Budeme Vás obratom kontaktovať, buď vám sumu zašleme na váš účet alebo pri ďalšej objednávke zašleme poškodenú vec znovu
11. Nenašli ste tu odpoveď ?
- Napíšte nám alebo zavolajte radi Vám zodpovieme všetky Vaše otázky